2-0

Åkte in till kungsan för att träffa ella, maffe med fler. Vi var taggade till en början, men hur fan spelade svenskarna egentligen? Det var den absolut sämsta match jag någonsin har sett. Vi blev totalt överkörda och ryssarna lekte med oss. De kunde tydligen inte hålla kvar bollen. Nej usch, allt var verkligen värdelöst. Nu blir det ingen mer EM-match med sverige inblandat vilket känns sjukt tråkigt. Jag hade aldrig hoppats på guld eller något liknande, men vafan, vi kunde väl åtminstonde gå vidare?! Som pricken över i började det lukta spya. Dessutom kände personerna framför mig att flytta på sig så min redan dåliga sikt blev ingen sikt alls. Och sist men inte minst kommer några jävla snuskbrudar och skriker "Russia", NEJ FYFAN! Och så fick jag syn på kissie, höhö.

Nej nu räcker det för ikväll, ska dricka upp colan och äta upp tobleronen, sen blir det bok&säng. God natt

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0