Det är i alla fall sommar i skyltfönstret

Hemma från skogen igen. Har faktiskt varit hemma hela dagen och kvällen igår, men bloggen kändes då väldigt överskattad.

Jobbat hela dagen (11 - 18), rätt lugn dag så vi passade om att skylta om, nu mer sommaranpassat. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, dels för att det regnar och dels för att jag ska upp ohyggligt tidigt imorgon. Jag vill inte ha imorgon. Kan man inte bara sova över hela dagen och vakna upp på onsdag. Fast då lär en polisbil stå utanför mig(?) om man ska lita på dessa så kallade hot.
 
Midsommar var lyckat. Vi sov i tält och detta resulterade med smärtor i hela kroppen. Roligaste var nog när vi vaknade på lördags morgonen.

Ella; Vart är mina byxor?
Louise; De ligger här borta.
Ella; Men jag har inga trosor på mig heller!

Vi skrattade inte lite ska ni veta. Detta har varit en rätt knäpp helg men väldigt komisk. Kort sagt har jag haft kul, bra sällskap rakt igenom (jaja, självklart några undantag)

Idag fick jag även snacka ett litet tag med älskade katta, galet vad jag saknar henne. Kul att hon kommer hem samma dag som jag åker, hej otur. Nä, hon får helt enkelt komma och våldgästa mig i sommar. 

/ S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0