Mysfik

Har haft en urmysig kväll med min allra bästa vän. Vi började med fik på espresso house då vi tog varsin underbar chai. Vi pratade så mycket att jag till slut fick ont i halsen. Det spelade ingen roll att vi spenderat hela helgen tillsammans, på två dagar händer mycket som man bara måste få ur sig. Det är galet skönt att det då finns någon där som lyssnar. Det blev även lite planer inför i sommar. Hoppas att fixar sig och att vi hittar något bra boende. Även planer inför nästa år planerades, idre 09, det kan knappt bli bättre! Vi stannade till det stängde och vandrade då därifrån. Istället för att ta tunnelbanan som vanligt folk bestämde vi oss för att gå ända till slussen. Riktigt mysigt var det! Vädret höll sig torrt och det var inte allt för kallt, perfekt! Tack för ikväll underbara du

Imorgon blir det att jobba 11 - 18 och vad kvällen sedan bjuder på har jag ännu ingen aning om. Blir kanske en skön hemma kväll, ingen som vet. Nu ska jag nog börja tänka på refrängen. Tjo flöjt

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0