Ny drog

Började dagen i skärholmen med mamma och letade klänningar. Dock hittade jag ingen som jag ville ha, men fick med mig en tunika och ett par skor i alla fall. Innan vi åkte därifrån tog vi varsin chai, japp, min drog. Har gillat det länge nu, men ja, nu har det blivit tre stycken på tre dagar, men jag är inte den som klagar. Strax därpå ringde pappa i panik - hela affären var fylld av kunder. Så vi fick sätta lock på muggarna och gå till bilen.

Det hade lugnat ner sig lite när vi kom. Men idag var det äntligen mycket kunder så när jag väl kom hem var jag dödstrött. Fast fick inte vila någonting innan jag fick sätta mig i bilen igen. Vi åkte till ensta, sjukt mysigt ställe! Där kommer vi verkligen stormtrivas!

Nu väntar jag bara på att challe ska höra av sig om hon orkar promenad eller inte. Just nu spelar det ingen roll för mig, hade varit skönt men ack så trött jag är.

Och förresten, vart är solen och sommaren? Jag är blek igen och det är hemskt, ge mig sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0