Småland på ingång

Om bara någon timme befinner jag mig i bilen påväg söderut. Det är blandade känslor att åka iväg må jag säga. Det är alltid skönt att komma bort och loftahammar är ett ställe jag tycker om. Men jag kommer sakna allt här uppe så galet mycket. Mina vänner. Jag och ella fick ett hejdundrande hejdå-kalas igår, men hon kommer även ner till mig om någon vecka bara. Katta och jag kommer gå om varandra ännu en gång. Hon kommer hem idag, men då har jag redan hunnit åka - surt! Usch vad jag saknar den bruden redan, hur ska jag klara mig en månad till? Och sanna, hon har i och för sig varit hemma mestadelen av denna vecka, men vi har inte hunnits ses, och det suger. Och alla andra bra vänner, uschamej vad jag kommer sakna alla. Jag säger bara MOBILEN! Jag kommer sällan ha tillgång till en dator, så folk måste uppdatera mig genom mobil istället.

Nej nu måste jag smita och städa rummet lite, och packa det sista. Ha en bra fortsatt sommar mina vänner, så ses vi i augusti nästa gång..

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0