"Sofia Lind till sal 39"

Dagen började allt annat än bra. Var galet nervös och hade en extrem panik. Vad gjorde jag egentligen där? Hoppas detta var första och sista gången. Därefter blev det i alla fall något uppiggande, fika med sanna, vilket behövdes.

Åkte sedan till jobbet och jobbade några timmar. Lagt in alla "halvaprisetvaror" i systemet för att underlätta det hela, så nu är det klart. Kom en kul inflåsande i butiken och frågade om vi hade vattenflaskor, gärna platta med tyg på sidorna. What the fuck? Nä, sådana har vi inte! Så nu vet ni det.

Ikväll är det första allsång på skansen för i sommar. Det är jätte mysigt att vara där live, men i dagsläget skulle jag inte klara av publiken. Får se ifall jag ser det på tv eller inte, jag ska i alla fall träffa ellis ikväll vilket ska bli oerhört trevligt.

Jaha, så kul har min dag varit, tjo flöjt!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0