Woops

Det slog mig precis..
jag måste bädda ut soffan, jag har ockuperat min egna säng med kläder. Jag åker ju på söndag så nu ligger hela min garderob i högar i väntan på att få bli nerpackat. Men ingen idé att packa ner än, då kommer det sluta med att jag måste packa upp det igen. Men hallå, min bäddsoffa är lika skön som ett golv. Inte mys!

Idag har jag jobbat och därefter promenad med challe. Jag fick massa ont i fötterna! När jag kom hem väntade sushi på mig. Förra gången jag åt det spottade jag ut det igen. Denna gången smakade det bättre, men nä, inget för mina smakkörtlar. Ge mig tacos! Även imorgon blir det jobb, sista för denna gång. Efter det blir det staden med ella för att inhandla det sista innan småland. Där nere kommer jag inte kunna shoppa något alls - PANIK! Fast samtidigt blir jag rik, tjoho!


Visste ni att en människas hår i normala fall växer 1 - 1,5 cm i månaden? Mitt växer 3 cm i månaden. PARTY!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0